20130218

sekali terkantoi...

ha! ni pulak kisah terkantoi...
kome yg skema skema tu tahu ke ape tu kantoi?
haaaa.... kantoi tu lebeh kurang mcm kita da menipu sekali org tahu kita sebenarnya menipu...

al kisahnye jadilah kat sorang mamat yg bajet 'bagus' ni..
punyelah cakap melambung tinggi (mengalahkan ketinggian aku hokehhh..) =p
gebuk gedebak dia cakap...
cakap tak jatuh jatuh ibarat sedap mulut dia bcerita dan sakit telinga org mendengar....

dia pun ceritalah kat aku pasal 1 matter ni, aku pun mcm biasa layan, (mmg tak lawan la) dengorkan aje... hehehe, tapi akutak bodoh ok, aku mendengar otak aku memikir, hati aku meluat! gegege..

kisahnye begini (!#$%^&*(()_)(*&^%$QWERT7YUIOP{_)(*&^%$#XCVBNM<:lkjhgfdsxcvbnm>7896352235612345678!@#$%^&*)
aku pun sms la org yg dimaksudkan dalam diam, tak bals! org tu xbk hp! ape lg terus inbox fb dia! naseb dia balas.. aku an org tu kira kamcing la jugakan, aku teruslah tya pasal cerita di atas...
sekali member ni cakap eh tak der lah mana ada dia dot com dot my tu... hahahahahahaha

rupanya si mamat ni td tipu aku je! adoi lahai... kalo la mulut aku ni jahat tahap israel aku dah ckp kat depan2 muke kau la cik mamat oi yg ko tu tipu aku, semua org kat sekeliling kau... tapi aku pun nak jg air muke kau, dan lagi org tahu how the way u are.... so biarkan je lah...

jadinya blog ni jelah tempat aku bercerita...

note: jgn kita ckp beso, tiu org sebab tak semua org suka dgn cara kita dan tak semua org suke dgn kita serta tidak semua org 'bodo'........