20130218

Puji

ni pulak kisah puji...

sebenarnya aku tidak suka kena puji, sebab aku tahu tak semua org suka mendengar pujian untuk org lain.. mcm tu la aku...

bagi aku menerima pujian daripada a big person dihadapan org ramai adalah sesuatu yang boleh memburukkan keadaan...

how there aku say like that?
bcos trust me after u kena puji mesti outside u akan kutuk berapi!
axpecially org yg tidak suka dgn u....

its reality hokeh....

walaupun aku  buat kerja sehebat mana, aku tak harap dipuji, malah tak suka di puji kerana aku tahu tak semua org suka dgr aku dipuji...

aku buat kje janji bende tu satle, kau nilai aku dlm SKT enough....
jgn puji aku depan org ramai sebab aku tahu tak semua staff suke kan aku.. (adeke? adela kot... hehehehe)

buat ape kena puji sedangkan kita menyakitkan hat org lain, buat ape kita dipandang hebat kalo sebenarnya ada org yg lebih hebat dr kita?

jadi untuk aku, jadilah diri aku sendiri....

jgn cuba jd untuk hebat tapi sebenarnya kita tak hebat!

oh noooooooo!

saya cume nak persekitaran yang selesa sahaja!!!