20130101

new years...

now days ols people say about new years...

so i cant to ketinggalan to say also...

happy new years peep n followes (aderke?) hahahaha..
perasan top mcm ..is greek halen) :) ok!

story about ends of last year (br 2hari)

ehehehe my achievement in 2012 = (saje gediks nak list down)=p

1) opcos im married :o

2) opcos i hv a gud friends = its my hasben :)

3) i hv my gud job... (walopun selalu men fb jer) hahahaha

4) the best of my achvment is im b a student back! waw! the TUA student (tua ke?)
im cont. my study to master lavel, master edu. (guidence & counselling) at UPSI,
y im choice UPSI? hahahaha... bcos dekatlah! gile kau nak sambung UMS? =P


5) N the most importand achvment i hv is i tetap celebrate my abah besday, on
27 dec.. i buy secret recipe like last last year...(walaupun tahun ni abah
demam)

*sedih...

api abah tetap potong kek! selamat hari lahir abah! we love u..:)

terima kasih sebab besar panjang kan akak sehingga menjadi seperti sekarang! :)

6) n last but not list, im started my new years with mood waiting for my new car & my new gadjets! yoweyowwwwwwww!! huhuhuhuhu... thanks u hasben! :)

all about love n all about simple one! :l

oh ya! my new azam 2013 need to sharing here...

hahahahah (nak juga) i just nak anak jer..=p

oks!

full stop!