20130220

dont forget allah...

hai dear!!
hahahaha letly ni my feel its better good (? ) hahaha
tak tau nape rajin plk nk update blog ni...
(guna note II, segalanya bole...) hahahahaha
ha hari ni aku nk syer 1 muzik video yang very the best (aku rasalah)


lagu ni senang difahami dan mudah diingati...
bi aku tak la cantik mana so from here we can learn more slow slow..
hahahahahahah

ni nak cakap satu bende ni!

kadang kala kita sangat mengharapkan sesuatu yang kita inginkan, sampai sanggup cagarkan kalo tuhan tak makbulkan doa ni aku nak buat tu......
hey!!
itu ibarat kita mengugut Allah!
subhanallah...
kita minta je dengan tuhan tapi jgn sampai kita ugut tuhan...
(ugut tuhan ibarat kita tidak yakin dengan kebesaran tuhan okehhhh!)
astagfirullahalazim.....
kau jauhlah aku dari semua itu...

semua org nak minta yang terbaik untuk diri dia, tak de pun yg minta kejahanaman dirinya, allah memberi jika allah tahu kita benar dah bersedia untuk menerimanya, 
yakinlah wahai sahabat....

tidak semua manusia sempurna, tidak semua manusia itu tidak pernah melakukan dosa,
org berdosa juga mempunyai masa depan dan orang yang  berdosa juga tidak semestinya taubatnya tidak diterima,
allah itu tahu ape yang terbaik untuk umatnya....


Chilllllssss!