20100421

ades~~~!






























nak di jadikan cerita si ainul an kak win lak cuti...
aku tinggal berdua jer la an faiz....... peh tu...pepagi agi paeh ckp da kes kat balai...kenderaan jabatan semua kuar p payment... jd kenelah aku naik WTF kesayangan ku itu...rupanya ada budak lelaki umur 12 tahun kat balai yang terbiar... dia ckp mak dia meninggal dgn abg dia masa dia darjah 3... kemudian lagi sedey bile dia ckp ayah dia meninggal eksiden juga kamis tadi.... kesian dia....

atas nama kesian itulah maka aku an paeh nak tolong dia dan bawa ke RKK...
sebaik sahaja WTF kuar dr IPD Teluk Intan tu paeh ckp "jom kita amek baju kat rumah kawan yg adik ckp td...." dan budak tu pun ckp owk.... dia pun tunjuk rumah.... kemudian turun jer kereta yang aku bawa tuh dia terus keluar... dia jalan dalam semak dulu peh2 hilang.....aku an paeh tgk dah tak da... cari punya cari dan tanya org kmpg ada nampak sorg budak pakai tshirt itam lari laju betul tadi...... ades.... lari pulak budak tu... org nak tolong dia bole lari pulak.....

pehtu kebetulan paeh duk kat area tu juga...(rupanya ada kegusalan di hati paeh) cari punya cari (depend on jalan cerita budak td kat balai polis td) jumpalah rumahnya....

rupanya ada mak bapak lagi...

ades!!! budak asalla ko buat camni nih budak????